V kateri barvi naj naročimo poslovna darila? Pogoste napake in nasveti

B2B - spletna stran ni namenjena fizičnim osebam!

V kakšni barvi naj izberemo poslovna darila za naše podjetje? To je dobro vprašanje, zato smo na podlagi naših izkušenj napisali nekaj nasvetov, da vam pomagamo pri izbiri. 

Psihologija barv je zapleteno področje, ki se uporablja zlasti pri trženju in "branding-u" blagovnih znamk, zato je dobro, da temu področju posvetite del vaše pozornosti, ko izbirate poslovna darila

Nasveti za izbiro pravilnih barv

1.) Izberite poslovna darila v barvah vašega logotipa oz. celostne grafične podobe. V tem primeru svetujemo brandiranje v nevtralni barvi, kot so na primer bela, črna ali srebrna/siva. Določena poslovna darila, kot so ovratni trakovi, podloge za miško, bandane, itd..., lahko izdelamo po naročilu v vašem odtenku barve. Tako bo vaša promocija še korak pred ostalimi! Takšne izdelke si lahko ogledate v naši kategoriji "Personalizirani izdelki"

personalizirana flaška z logotipom

 

2.) Izberite poslovna darila v nevtralnih barvah ali sekundarnih barvah, zato, da lahko vaš logotip natisnemo v osnovni izvedbi.

personalizirana flaška z logotipom sive barve

3.) Ne izberite poslovnih daril v isti barvi, kot je vaš logotip, če želite tiskati vaš logotip v njegovi osnovni barvni izvedbi. Ker ne bo dovolj kontrasta se vaš logotip ne bo videl v redu! 

personalizirana flaška z logotipom rdeče barve

4.) Ne izberite poslovnih daril v barvah vašega konkurenta. Olimpija Ljubljana ne bi nikoli izbrala vijoličnih majic, kot NK Maribor ne bi nikoli izbral zelenih majic. Ostanite zvesti vaši identiteti blagovne znamke. 

5.) Ne pričakujte, da boste imeli vedno na voljo poslovna darila v točno vašem odtenku barve, razen za določen promo material, ki se lahko izdela po naročilu. 

6.) Ne pričakujte, da bodo različna poslovna darila nujno na voljo v točno istem odtenku barve. 

poslovna darila v rdeči barvi

Še nimate izdelane grafične podobe oz. logotipa?

V tem primeru vam spodaj podajamo nekaj splošnih usmeritev glede asociacij barv in njihovega dojemanja:

  • MODRA: običajno povezana s stabilnostjo, zanesljivostjo in zanesljivostjo. Pogosto jo uporabljajo finančne ustanove, tehnološka podjetja in ponudniki zdravstvenih storitev.
  • RDEČA: pogosto pomeni vznemirjenje, strast, nujnost in moč. Uporabljajo jo številne verige hitre prehrane, lahko spodbudi apetit in nujnost. 
  • ZELENA: povezana z zdravjem, mirom, močjo in naravo. Uporablja se v trgovinah za sprostitev strank ter za okoljske in organske izdelke.
  • RUMENA: optimistična in mladostna. Pogosto se uporablja za pritegnitev pozornosti ali označevanje veselja.
  • ČRNA: povezana z močjo, razkošjem, prefinjenostjo in skrivnostnostjo. Veliko vrhunskih premium blagovnih znamk uporablja črno barvo v svojih logotipih in trženju.
  • BELA: pomeni čistost in preprostost. Običajno se uporablja v zdravstvu, luksuznem blagu in tehnologiji.
  • VIJOLIČNA: pogosto povezana s kraljevino, modrostjo in spoštovanjem. Uporablja se v lepotnih izdelkih in izdelkih proti staranju.
  • ORANŽNA: navdušenje, ustvarjalnost in toplina. Uporablja se manj kot rdeča, vendar še vedno pritegne pozornost in pomeni samozavest.
  • ROZA: tradicionalno je povezana z ženstvenostjo, sladkostjo in romantiko. Dandanes se uporablja pri različnih znamkah.
  • RJAVA: zemeljska, čvrsta in rustikalna. Pogosto se uporablja v izdelkih, povezanih z zunanjim in kmetijskim blagom.

Pri izbiri prave barve poslovnih daril ne pozabite upoštevati tudi kulturno ozadje vaših obdarjencev saj je lahko pomen barve od kulture do kulture drugačen.