To spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje najboljše možne uporabniške izkušnje. Podatki o piškotkih so shranjeni v vašem brskalniku in pomagajo naši ekipi razumeti, kateri deli spletne strani se vam zdijo najbolj zanimivi in uporabni. Politika piškotkov
Osem načinov, kako uporabiti poslovna darila za “growth hacking”?
Naročili ste poslovna darila s tiskom, vezenjem ali gravuro? Odlično, sedaj je čas za promocijo!
Pripravili smo vam nekaj nasvetov in idej kako lahko iz vaših poslovnih daril iztržite največ.
1.) Obisk sejmov in dogodkov je odlična priložnost za iskanje novih kupcev in utrjevanje poslovnih vezi
Da bo vaš razstavni prostor izstopal ter da si bodo potencialni kupci obisk zapomnili vam predlagamo uporabo poslovnih daril.
Med najboljša poslovna darila za sejme spadajo, kemični svinčniki, promocijske vrečke, obeski, ovratni trakovi, antistresne žoge in ostal droben promocijski material. Več super nasvetov za boljši sejemski nastop pa si lahko preberete v članku: Poslovna darila za sejme in dogodke.
2.) Izvedba nagradne igre
Nagradne igre so razširjen način pridobivanja novih sledilcev na Facebooku in Instagramu ali pridobivanja kontaktnih podatkov potencialnih kupcev. Odvisno od cilja ter publike so lahko nagrade različne. Od obeskov, kemikov do dražjih poslovnih daril kot so dežniki, usb ključki, stekleničke.
Kupci imajo radi uporabna poslovna darila, zato naj gre vaša izbira vsekakor v tej smeri!
3.) Aktivacija je priljubljen način povečanja prodaje in zvestobe kupcev
Navadno deluje po principu, da za določeno število kupljenih izdelkov v določenem časovnem obdobju, kupec prejme nagrado. Vrednost darila je odvisna od vrednosti akcijskih izdelkov ter količine.
Nagrade za aktivacije kupcev so navadno vezane na letni čas. Poleti svetujemo poslovna darila, kot so hladilne torbe, napihljive žoge, majice, sončna očala ali brisače. Darila za mrzlejše mesece pa so zimske kape, dežniki, rokavice za zaslone na dotik ali jakne.
4.) Donacije
Društva in humanitarne organizacije so deloma odvisne od donacij, ki jih uporabijo za direktno pomoč, organizacijo dogodkov ali srečelovov s katerimi zbirajo sredstva za pomoč in delovanje.
Poslovna darila in promocijski material so velikokrat iskan in želena oblika donacije.
5.) Poslovna darila kot oblika zahvale
Osnovni in največkrat uporabljen namen poslovnih daril je izraz hvaležnosti in zahvala vašim kupcem. Prejem darila je za veliko ljudi deloma čustven dogodek, zato obstaja verjetnost, da si bodo vaše poslovno darilo zapomnili, kar lahko pripomore pri nakupni odločitvi ali krepitvi dojemanja vaše blagovne znamke v očeh strank.
6.) Krepitev pripadnosti vaših zaposlenih
Opremite vaše zaposlene s promocijskim tekstilom z logotipom podjetja. Ne le, da tako vaših zaposleni izpadejo bolj profesionalno v očeh kupcev, pač pa to krepi tudi pripadnost ekipi. Pripravite jim pakete daril, ki jih bodo lahko koristili tudi izven podjetja.
Dober primer bi bil poletni paket v katerega bi lahko poleg hladilne torbe dodali še napihljivo žogo, sončna očala in brisačo. Če se vaši zaposleni odpravljajo na službeno pot jih lahko presenetite s potovalnim kompletom, ki vsebuje napihljivo blazino za vrat, masko za spanje, čepke za ušesa in obešanko za potovalni kovček.
7.) Drobna pozornost v paketu
Imate spletno trgovino oz. blago pošiljate po pošti? K vsakemu naročilu dodajte v paket drobno poslovno darilo. Kupci bodo cenili vašo skrb za podrobnosti in si bodo lepo gesto zapomnili.
Izbira darila je lahko odvisna od vašega posla a vedno dobra ideja so obeski, pisala, bandane ali samolepilni lističi.
8.) Izkoristite dogodke za promocijo
Mogoče gre ravno skozi vaš kraj kolesarska dirka ali pa kakšen drug športni ali kulturni dogodek? Takšni dogodki velikokrat pritegnejo veliko obiskovalcev in to je lahko priložnost, da jim razdelite poslovna darila z logotipom vašega podjetja. Na maratonu bi lahko delili bidone za vodo, medtem, ko obiskovalcem kolesarske dirke lahko podarite kape s šiltom, sončna očala ali obesek v obliki kolesa. Odlična priložnost so tudi večji dogodki svetovnih meril, kot so svetovna prvenstva v nogometu, olimpijske igre, itd,. Ti dogodki imajo zaradi prepoznavnosti in popularnosti velik potencial, ki ga lahko izkoristite za promocijo vašega podjetja.
Ne pozabite, da darila ljudi osrečujejo, srečni ljudje pa kupujejo, zato naročite svoja poslovna darila čimprej in izkoristite potencial za hekanje vaše rasti!