Promocijska darila oz poslovna darila lahko opišemo kot izdelke, ki so namenjeni promociji oziroma marketingu in ponavadi vsebujejo logo podjetja, kontaktne informacije, naslov spletne strani, itd. Prednosti oglaševanja s promocijskimi artikli pred oglaševanjem preko konvencionalnih kanalov marketing kot sta televizija, internet in tiskani mediji so sledeči:
- Cenovna dostopnost: strošek glede na odziv je pri promocijskih darilih nižji od drugih vrst oglaševanja.
- Spodbuda k nakupu: 20% vprašanih se je odločilo za nakup potem, ko so prejeli promocijsko darilo.
- Prepoznavnost: 83% vprašanih je prepoznalo oglaševalca, od katerega so prejeli promocijsko darilo.
- Ustvarjanje naklonjenosti blagovni znamki: 41% vprašanih pravi, da je njihovo mnenje o podjetju boljše po tem, ko so prejeli od njih promocijsko darilo.
- Rok trajanja: 55% vprašnih obdrži promocijska darila več kot eno leto, 62% vprašanih pa podari promocijsko darilo naprej, če ga ne obdržijo zase.
- Uporabna vrednost: Potencialni kupci redno uporabljajo promocijska darila in s tem širijo vaše sporočilo oziroma blagovno znamko.
* Vir: http://www.ppai.org/documents/highendlowendreportwithcover.pdf
Zapravite manj, da dosežete več!