Zakaj oglaševati s promocijskimi izdelki oz. poslovnimi darili

B2B - spletna stran ni namenjena fizičnim osebam!

Promocijska darila oz poslovna darila lahko opišemo kot izdelke, ki so namenjeni promociji oziroma marketingu in ponavadi vsebujejo logo podjetja, kontaktne informacije, naslov spletne strani, itd. Prednosti oglaševanja s promocijskimi artikli pred oglaševanjem preko konvencionalnih kanalov marketing kot sta televizija, internet in tiskani mediji so sledeči:

  • Cenovna dostopnost: strošek glede na odziv je pri promocijskih darilih nižji od drugih vrst oglaševanja.
  • Spodbuda k nakupu: 20% vprašanih se je odločilo za nakup potem, ko so prejeli promocijsko darilo.
  • Prepoznavnost: 83% vprašanih je prepoznalo oglaševalca, od katerega so prejeli promocijsko darilo.
  • Ustvarjanje naklonjenosti blagovni znamki: 41% vprašanih pravi, da je njihovo mnenje o podjetju boljše po tem, ko so prejeli od njih promocijsko darilo.
  • Rok trajanja: 55% vprašnih obdrži promocijska darila več kot eno leto, 62% vprašanih pa podari promocijsko darilo naprej, če ga ne obdržijo zase.
  • Uporabna vrednost: Potencialni kupci redno uporabljajo  promocijska darila in s tem širijo vaše sporočilo oziroma blagovno znamko.

* Vir: http://www.ppai.org/documents/highendlowendreportwithcover.pdf

Zapravite manj, da dosežete več!