V spodnji primerjavi smo se razjasnili najpomembnejše razlike, prednosti in omejtive tehnik brendiranja na poslovna darila. Vse z namenom, da vam pomagamo pri izbiri najboljšega načina promocije vašega podjetja. 
Kar 98 % poslovnih daril iz naše ponudbe lahko opremimo z vašim logotipom z uporabo ene ali večih tehnik brendiranja. To so tisk, vezenje in gravura. 

Tisk:

je verjetno najbolj razširnjena tehnika brendiranja poslovnih in promocijskih daril.

Prednosti:
– vsestranskost: tisk je primerna tehnika brendiranja za veliko različnih materialov kot so: les, plastika, steklo, keramika, tkanine, usnje, kovina, papir…
– barve: tisk na večini izdelkov je lahko enobarven ali večbarven. Tisk omogoča izbiro poljubne barve tiska po lestvici Pantone oziroma. CMYK, kar poskrbi za izgled poslovnih daril skladen z vašo celostno grafično podobo. Če vas zanima več o barvah tiska si lahko preberete naš članek na temo barv tiska –> kliknite tukaj!
– cena: tisk je načeloma cenejši od vezenja ali gravure, sploh pri večjih količinah. Enobarvni tisk je načeloma cenejši od večbarvnega. 

Omejitve:
– obstojnost: tisk na določenih materialih kot so kovine ali površine, ki se veliko obrabljajo oziroma drgnejo se lahko s časom izbriše. Ker se zavedamo, da je obstojen tisk zelo pomemben se v podjetju Magma poslovna darila trudimo, da:
 1.) uporabljamo za tisk najmodernejše stroje, kakovostne tiskarske materiale in barve s katerimi delajo izkušeni tiskarji 
 2.) vam tiska na problematične izdelke sploh ne ponudimo oz. predlagamo alternativo, kot sta vezenje in gravura.
 3.) za določene materiale, kjer je obstojnost lahko težavna uporabimo osnovne premaze, tako imenovan “primer”, ki izboljšajo obstojnost tiska. 

Vezenje:

je tehnika brendiranja pri kateri s sukanci vaš logotip izvezemo na tekstilne promocijske izdelke kot so t-shirt majice, polo majice, jakne, kape, šali. 

Prednosti: 
– obstojnost: vezenje je zelo obstojno saj se ne zbriše ali obrabi. 
– premium izgled: vezenje daje promocijskemu tekstilu premium izgled, zato je odlična izbira brendiranja na delovna oblačila za vaše zaposlene ali dražje tekstilne izdelke. 

Omejitve:
– cena: vezenje je načeloma dražje od tiska. Glavna dejavnika oblikovanja cene sta velikost vezenja in količina izdelkov. 
– omejitve: vezenje ni primerno za vse logotipe. Premajhni napisi ali detajli so ne dajo vezti

– barve vezenja: pri vezenju se barve vezenja določijo na podlagi sukancev, ki so na voljo kar pomeni, da večkrat izdelava v točno določenem odtenku barve vašega logotipa ni mogoča. V podjetju Magma poslovna darila se trudimo, da v sodelovanju z vami izbere najbolj primerne barve.

Gravura:

je tehnika tiska kjer laserski žarek “vžge” oz. spremeni strukturo materiala na katerega se gravira. Za brendiranje poslovnih daril se uporabljajo laserski gravirni stroji. Glede na vrsto materiala na katerega se gravira se za delo uporabi ali CO2 laser ali “fiber” laser.  

Prednosti: 
– obstojnost: gravura je večna in se ne izbriše, zato je še posebej primerna za poslovna darila z dolgo življenjsko dobo ali izdelke, ki so podvrženi drgnjenju. 
– eleganca: gravura daje izdelkom premium videz. 
– personalizacija: gravura je primerna tehnika za personalizacijo vaših poslovnih daril z imeni vaši zaposlenih, pomembnih kupcev ali poslovnih partnerjev. 

Omejitve:
–  omejitve: gravura ni primerna za vse materiale poslovnih daril. Plastika ali tekstil na primer niso dobra izbira za graviranje. 
–  barve gravure: pri gravuri ni možno izbrati barve graviranja. Barva gravure je odvisna od materiala na katerega graviramo, zato načeloma ni primerna za večbarvne dizajne, ki se ne dajo spremeniti v enobarvno izvedbo, ali za naročnike, ki potrebujete brendiranje v točno določenem odtenku barve. 
– detajli: gravura ni primerna za zelo male detajle oz. za zelo zapletene majhne dizajne.

Vsekakor vam pri izbiri najboljše tehnike brendiranja za vaša poslovna darila lahko svetujejo naši prodajalci. V podjetju Magma poslovna darila imamo 25 let izkušenj s prodajo poslovnih daril in letno od nas odpošljemo več kot 1 milijon poslovnih daril s tiskom, vezenjem in gravuro. Ko je naročilo na vrsti za brendiranje vam posredujemo digitalni predogled tiska v uskladitev oz. potrditev.