Steklenička za vodo za ponovno uporabo je eden izmed najbolj uporabnih in izvirnih izdelkov, a velikokrat spregledan. Stekleničke kot promocijski izdelki predstavljajo popolno izbiro za oglaševalsko akcijo. Poletje prinaša visoke temperature, s tem pa tudi ljudje zaužijejo večje količine vode kot navadno. V revijah najdemo ogromno člankov o škodljivih posledicah dehidracije, v poletnem času pa se o tem nenehno ozavešča tudi javnost. Flaške za ponovno uporabo tako predstavljajo idealno rešitev, saj bo z njimi ime vašega podjetja postavljeno tik pred oči že obstoječih kot tudi potencialnih kupcev.
Ker imajo flaške visoko funkcionalno vrednost, se pogosto uporabljajo, hkrati pa jih odlikuje tudi dolga življenjska doba. Pogosto so predstavljene kot sezonsko promocijsko darilo, a so zaradi svoje univerzalne narave uporabne skozi celo leto. Fitnes, vodena vadba in rekreacija predstavljajo zgolj nekaj dejavnosti, kjer imajo kupci vašo personalizirano flaško vedno s seboj. Stekleničke, tako kot na primer promocijski dežniki, predstavljajo univerzalno darilo, ki bo razveselilo potrošnike različnih ciljnih skupin. Pridobivanje novih strank navadno terja veliko časa in denarja, zato so promocijski izdelki, primerni za vsako priložnost, okus in finančno stanje, izredno premišljeno in skrbno orodje za pridobivanje novih kupcev. Stekleničke predstavljajo relativno majhno naložbo, a lahko ob pravilni uporabi promocijskega uspeha vašemu podjetju prinesejo dolgoročni uspeh na prodajnem področju.
Vsi vemo, da ljudje obožujejo darila. Ko podjetje svoje (potencialne) kupce obdaruje, jim posredno pošilja sporočilo, da so cenjeni. Tako se poveča naklonjenost (potencialnih) strank, podjetje pa pridobi večjo možnost, da bo ohranilo njihovo pozornost. Vse to vodi k večji možnosti, da se bodo odločili za nakup, bodisi kmalu ali v prihodnosti. Raziskave so pokazale, da je bil priklic imena podjetja veliko višji pri tistih anketirancih, ki so prejeli darilo. Bodisi zaradi uporabne vrednosti izdelka ali svoje dekorativne zunanje podobe, izdelke povprečno zadržijo pol leta ali pa jih podarijo prijateljem in svojcem.
Življenjska doba promocijskih daril je tako v primerjavi z letaki, kjer se je priklic imena podjetja izkazal za precej nizkega, zelo dolga. Nepogrešljiva izbira so stekleničke za ponovno uporabo za vsa podjetja, ki se ukvarjajo z zdravjem, aktivnim in vitalnim načinom življenja ter ekologijo. Če želite podoben učinek doseči v zimskih mesecih, namesto stekleničk preprosto podarite termovke ali vrečke za čaj. Profiliranje trga je izredno pomembno, ko želimo pridobiti in zadržati pozornost novih strank. Če podjetje ve, komu podarja izdelke, bo izbira le-tega veliko bolj preprosta, promocija pa precej učinkovitejša.
Ključno za uspeh promocije z izdelki je razumevanje ciljne publike. Pomembno je tudi, kakšno sporočilo želi podjetje predati s svojimi promocijskimi izdelki. Flaške za ponovno uporabo predstavljajo zeleno, ekološko ozaveščeno darilo, kar bo vaše podjetje predstavilo kot pozorno in odgovorno, ki sledi trendom skrbi za okolje. Za še večjo učinkovitost naj bodo označeni izdelki obarvani v barve vašega podjetja.