12 nasvetov za pripravo grafik za tisk, vezenje in gravuro na poslovna darila

B2B - spletna stran ni namenjena fizičnim osebam!

Da bodo vaša poslovna darila izstopala, smo za vas, vaše grafične oblikovalce in tržnike, pripravili nasvete za optimalno pripravo grafik ter izbiro najbolj primernih poslovnih daril. Nasveti temeljijo na naših več kot 20-letnih izkušnjah. 

1.) Za tisk, vezenje ali gravuro na veliko večino izdelkov iz naše ponudbe, potrebujemo vektorske grafike. Rasterji oziroma slike so primerne samo za tisk z določenimi tehnikami tiska, kot sta na primer sublimacija in digitalni tisk. 

Vektorski vs. rasterski logotip

2.) Besedila vedno pretvorite v krivulje (create outlines). 

Krivulje

3.) Pripravite grafiko, ki je skladna z naročnikovim proračunom. Zapleteni tiski so namreč velikokrat povezani z višjimi stroški izdelave. Posledično se lahko zgodi, da se kupec ne bo odločil za izdelavo vaše grafike in bo vaše delo zaman. 

Zahteven tisk

4.) Preden pripravite grafiko za tisk do roba izdelka, se pozanimajte z izvajalcem tiska ali je to tehnično izvedljivo. Velikokrat je za takšen tisk potrebno material najprej potiskati in ga šele nato sestaviti oz. izdelati. 

Tisk do roba

5.) Grafiko oblikujte na šabloni. Kadar gre za poslovna darila izdelana po naročilu ali za tisk do roba izdelka, nas povprašajte za šablono/template.  

Šablona

6.) Če vam je pomembna točnost barv, nam sporočite vrednost za vašo barvo oziroma barve po lestvici Pantone ali CMYK. Ali se na določen izdelek tiska pa lestvici Pantone coated ali CMYK je odvisno od tehnike tiska in izdelka! 

Pantone cmyk

7.) Opozorite vaše naročnike, da monitorji, ki niso kalibrirani, različno prikazujejo barve, zato primerjava barv oz. določanje odtenkov barv na takšnih zaslonih ni dobra ideja. Prav tako jim odsvetujemo izbiranje Panton ali CMYK odtenkov na podlagi brskanja po spletu. 

Kalibracija

8.) Ne pripravite premajhnih grafik ali besedil. Če vaša reklama ne bo berljiva, ne bo učinkovita, zato predlagamo, da so posamezne črke visoke vsaj 2 mm, če gre za tisk na drobne izdelke kot so kemični svinčniki in promocijski obeski. Večji promocijski izdelki naj imajo večji tisk. 

Velikost grafike

9.) Barva gravure je odvisna od podlage/materiala izdelka na katerega se gravira, zato gravura v točno določenem odtenku barve ni mogoča. 

Barva gravure

10.) Če je mogoče, prepustite optimalno izbiro tehnike tiska nam. Na podlagi vaše grafike in izbranega promocijskega materiala bomo izbrali najboljšo rešitev. Tamponski tisk namreč ni primerna tehnika za tisk na majice in sitotisk ni primerna tehnika za tisk na kemične svinčnike. =) 

Tehnika tiska

11.) Upoštevajte to, da tamponski tisk na kemičnem svinčniku ne mora izgledati enako kot sublimacijski tisk na skodelici ali transferni sitotisk na majici. Različni izdelki in materiali zahtevajo uporabo različnih tehnik tiska in tipov barv. Posledično bo barva, debelina in otip tiska med izdelki različen!

Različni tiski

12.) Vprašajte nas. Če imate pomisleke, vprašanja ali pa vas zanimajo možnosti glede tiska, vezenja ali gravure, nas kontaktirajte. Z veseljem vam bomo pomagali in svetovali. 

Avtor članka je podjetje Magma poslovna darila, d.o.o. Njegova uporaba brez dovoljenja avtorja ni dovoljena!