Živimo v času poplave informacij, zato je za podjetja in organizacije pomembno, da pritegnejo pozornost novih strank. Pomembno je, da pričnete graditi vašo blagovno znamko, ki bo poskrbela za vašo prepoznavnost, ter vam tako pomagala pridobivati nove stranke in graditi vedno večji krog stalnih strank. 
Načinov reklamiranja vaše blagovne znamke je veliko, a vsekakor je eden najuspešnejših uporaba promocijskega tekstila, kot so majice s kratkimi rokavi potiskane z vašo reklamo. Ameriška raziskava je pokazala, da ima kar 43 % potrošnikov doma vsaj eno promocijsko majico.
 
Kaj je potrebno vedeti pred naročilom promocijskih majic s tiskom vaše reklame?
 
1.) Kdo je naša ciljna skupina? 
– Spol: Če se ukvarjate s prodajo žarov potem so vaša ciljna skupina predvsem moški. Če prodajate kozmetiko pa so vaših kupci predvsem ženske. Na podlagi spola se nato odločite za model majic. Če so vaši kupci moški in ženske pa so najboljša izbira “unisex” majice, ki so nevtralne in zato primerne za vse.
– Starost: Če so vaši potencialni kupci predvsem mladi, predlagamo izbiro bolj modernih krojev, saj s tem povečate možnost, da bodo vaše promocijske majice redno nošene. V naši ponudbi imamo majice na V-izrez, majice brez rokavov…
 
2.) Kakšen je namen uporabe promocijskih majic?
– bodo majice namenjene za zaposlene kot delovna oblačila? Potem predlagamo tisk logotipa na prsa ter tisk zadaj v višini lopatic. 
– bodo majice namenjen za podarjanje in pridobivanje novih strank? Potem predlagamo večji tisk, spredaj in zadaj, da bo vaše reklamno sporočilo bolje vidno mimoidočim. 
– bodo majice namenjen za nošenje v prostem času, ali pa za športne dejavnosti? V tem primeru namreč predlagamo izbiro športnih majic iz poliestra, ki poskrbijo, da vam ni prevroče in odvajajo vlago stran od telesa. 
 
3.) Izbira barve, velikosti, gramature in materiala majic?
– Pri izbiri barve majic predlagamo, da se odločite za barvo, ki je povezana z vašim podjetjem, vašo dejavnostjo oz. celostno podobo podjetja.
– Če nimate že določenih prejemnikov majic potem predlagamo izbiro večjih velikosti majic kot so M, L in XL. Imejte v mislih, da so ženske velikosti manjše od moških! 
– Teža ali gramatura majic je pokazatelj debeline majice. Večja kot je gramatura bolj je majica kompaktna in topla, zato predlagamo, da se odločite za majice, ki so težke med 160 in 190 g/m2. 
– Večina promocijskih majic je izdelana iz 100 % bombaža, saj je občutek na koži dober, majice pa imajo ugodno ceno. Oprijete majice imajo poleg bombaža dodan elastan, medtem ko so majice iz 100 % poliestra namenjene športnim aktivnostim. 
 
4.) Izbira pozicije, barve, velikosti in grafike tiska.
Pri izbiri vam pomagamo in svetujemo, da vam zagotovimo najboljši možen rezultat, glede na vaše namene in želje.
– Pozicija: predlagamo tisk na prsa in med lopatice na hrbtu, saj bo vaša reklama tako vidna med hojo in sedenjem. 
– Barva tiska naj bo povezana z vašim podjetjem ali dejavnostjo v kateri ste dejavni. V primeru, da se odločite za majice v barvi vašega podjetja pa predlagamo tisk v nevtralni – univerzalni barvi, kakor sta črna ali bela.
– Velikosti: če želite, da so majice dobra reklama potem naj bo tisk večji, da je viden mimoidočim. Če so majice namenjene zaposlenim kot delovna oblačila, potem predlagamo tisk manjšega diskretnega logotipa na prsa.  
– Grafika za tisk. Nimate logotipa oz. grafike za tisk? Ni problema. To vam ob naročilu uredimo mi. Pri tem upoštevamo naše dolgoletne izkušnje in potrjene uspešne prakse, ki bodo poskrbele, da bo vaša reklama učinkovita in dolgoročna!
Vaše grafike tudi hranimo v naši arhivi, da lahko zagotovimo isti rezultat za morebitna ponovna naročila!
 
Majice s tiskom so potujoče reklame, ki bodo dolgoročno reklamirale vaše podjetje. 
 
 
Želite, da vam mi pripravimo ponudbo? Napišite nam količino ter za kakšen namen potrebujete majice in pripravili vam bomo ponudbo prilagojeno vašim potrebam: kontakt