Pogosta vprašanja

B2B - spletna stran ni namenjena fizičnim osebam!

Nakup za fizične osebe ni mogoč! 

VZORCI:


Ali lahko naročimo vzorčke izdelkov?
Omejeno število vzorcev vam lahko pošljemo na vaš naslov v vpogled. Poštne stroške dostave vzorčkov do vas krijemo mi.

Kje si še lahko pogledamo vzorčke?
Ogled vzorcev je mogoč v naši razstavni sobi. Za stranke smo odprti ob petkih med 8.00 in 16.00 uro. Kje smo? Gaji 32a, 3000 Celje v neposredni bližini avtoceste Celje vzhod - obratna cona.  Klikni - zemljevid.  

Ali lahko kupimo vzorčke?
Vzorce seveda lahko odkupite. 

DOSTAVA:

Kakšni so dostavni stroški?
Stroški dostave ne glede na težo paketa znašajo 3,50 € + DDV
Brezplačna dostava za naročila v vrednosti nad 300 € brez DDV in stroškov brendiranja (tisk, vezenje, gravura). 

Kdo dostavlja blago?
Blago dostavljata kurirski službi GLS. Paket vam dostavijo na vaš naslov. V primeru, da vas v času dostave ni na naslovu vam kurir pusti obvestilo ali pa se z vami telefonsko dogovori za nov datum dostave. 


Ali je možno plačilo po povzetju?
Trenutno ne nudimo možnosti plačila po povzetju.

Prejel sem poškodovano blago. Kaj sedaj?
V primeru, da ste prejeli poškodovano blago je do škode zelo verjetno prišlo med samim transportom.  Ko paket prejmete ga preglejte in morebitne poškodbe blaga takoj reklamirajte dostavljalni službi! 
Poškodbe blaga med transportom so zelo redke saj blago usztrezno zavarujemo pred pošiljanjem. 

PLAČILO:

Plačilo je možno:
- po predračunu 
- odlog plačila. Samo za določene primere (o možnostih odloga plačila nas povprašajte!).
- odlog plačila za porabnike javnih sredstev za katere je potrebno plačilo v roku 30 dni po prejemu e-računa. 

DOBAVNI ROKI: 

Kakšni so dobavni rok za blago brez brendiranja (tisk, vezenje, graviranje)?
Blago, ki je na zalogi v našem priročnem skladišču odpošljemo načeloma še isti dan, če je to možno. Dobavni roki za blago iz uvoza znašajo med 2 in 9 delovnih dni (večina 2-4 delovnih dni). Povprašajte naše zaposlene o točnih dobavnih rokih. 

Kakšni so dobavni roki za blago s tiskom, vezenjem ali graviranjem?
Dobavni roki se podaljšajo za nekaj delovnih dni. Odvisno od trenutnih kapacitet. Povprašajte naše zaposlene o točnih dobavnih rokih.

Imam dogodek za katerega potrebujem hitro poslovna darila z reklamo. Kaj se da storiti?
Sporočite nam do kdaj potrebujete darila in poiskali bomo rešitev, da darila prejmete pravočasno. 

MINIMALNE VREDNOSTI IN KOLIČINA NAKUPA:

Kakšna je minimalna nominalna (zneskovna) vrednost nakupa?
Nimamo minimalne vrednosti nakupa.


Kakšne so minimalne količine naročila? 
Minimalne količine naročila so navedene zraven izdelkov v spletni trgovini oz. v našem tiskanem katalogu. 

SPLETNA NAROČILA: 

Ali se moram za oddajo spletnega naročila registrirat na vaši spletni strani?
Ne, registracija za oddajo spletnega naročila ni potrebna.

Oddal sem spletno naročilo. Kako vem, da je bilo uspešno sprejeto? 
V primeru, da ste uspešno oddali naročilo boste na e-mail, ki ste ga vpisali ob naročilu prejeli potrditveni e-mail. 

Kako oddam spletno naročilo s tiskom, vezenjem ali graviranjem?
Preprosto. Ko končate s spletnim nakupom imate na voljo okno v katerega vpišete komenta. Napišite nam na katere izdelke (če jih je več) želite tisk, vezenje ali gravuro in poslali vam bomo neobvezujočo ponudbo. V komentarju nam lahko napišete tudi navodila za tisk (besedilo, barvo tiska, velikost, itd.). V primeru, da si želite tisk logotipa nam ga pošljite na e-mail: magma@siol.net. 

BRENDIRANJE IZDELKOV (tisk, vezenje, gravura):

Več odgovorov glede TISKA najdete tukaj - klik.
Več odgovorov glede VEZENJA najdete tukaj - klik.
Več odgovorov glede GRAVURE najdete tukaj - klik.

Ali vam moram poslati digitalni logotip?
Zaželeno je, da nam pošljete digitalni logotip v vektorskem formatu, ki ga prepoznate po končnicah datoteke: ai, cdr, eps, svg, pdf... Če takšnega logotipa nimate se potrudimo, da vam logotip izrišemo brez dodatnih stroškov za vas (obstajajo izjeme, če gre za zelo zapleten logotip). 

V preteklosti smo pri vas že naročili darila s tiskom. Ali imate naš logotip shranjen?
Imamo. Vaš logotip imamo shranjen v naši arhivi, zato brez skrbi. 

SPLOŠNO:

Kdaj izide vaš katalog? 
Naš aktualni katalog izide v začetku meseca oktobra. Če želite prejeti naš aktualni katalog v nabiralnik nam sporočite naslov za pošiljanje na e-mail: magma@siol.net

Niste našli odgovora na vaše vprašanje? Kontaktirajte nas in z veseljem vam bomo pomagali!
E-mail: magma@siol.net
Telefon: (03) 490 52 00
Mobitel: 051 310 305
Facebook: https://www.facebook.com/MagmaPoslovnaDarila/