Infografika

Zakaj so poslovna darila učinkovita reklama?

V svoji prodajni ali marketinški strategiji še ne uporabljate poslovnih daril oz. želite vašo odločitev podkrepiti z dejanskimi statistikami in številkami?
Pripravili smo najpomembnejše informacije zakaj so poslovna in promocijska darila dobra naložba, ki bo povečala vašo prodajo, prepoznavnost in zvestobo vaših kupcev.

Kaj sploh so poslovna oz. promocijska darila? Med poslovna oz. promo darila štejemo izdelke, ki so brendirani (tiskani, vezeni ali gravirani) z reklamo oz. sporočilom vašega podjetja ali organizacije. 

Največ podjetij se odloči za:
- branding - tisk logotipa in naziva podjetja,
- promocijsko sporočilo – slogan,
- klic k akciji – spletno stran, telefonsko številko, naslov, email.

Trije najpomembnejši razlogi, zakaj vaše stranke obdržijo poslovna darila so, ker so prejeta darila:
- zabavna,
- uporabna,
- trendovska 

Sedem najpomembnejših razlogov in namenov za uporabo poslovnih daril v podjetjih:
- za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke
- reklamiranje izdelka ali storitve
- odnosi z javnostmi in dobrodelnost
- povečanje zvestobe kupcev in njihove naklonjenosti vašemu podjetju
- povečanje prodaje in napotitev strank
- predstavitev novih izdelkov
- pridobitev novih strank 

Najbolj prodajane skupine promocijski izdelkov v podjetju Magma poslovna darila:
- Tekstil (t-shirt majice, jakne, kape)
- Pisala (kemični svinčniki, svinčniki, pisalni seti)
- Vrečke
- Pripomočki za pitje (skodelice, stekleničke, plastenke, termovke)
- Usb ključki
- Prenosne baterije – power bank
- Ovratni trakovi
- Dežniki
- Nahrbtniki in torbe
- Blokci in rokovniki
- Koledarji
- Vžigalniki 

Doseg poslovnih daril:
89 % vprašanih potrošnikov je v zadnjih 6 mesecih prejelo poslovno oz. promocijsko darilo.

Odziv na prejeta promo darila:
79 % vprašanih potrošnikov se je o podjetju od katerega so prejeli darilo pozanimalo na spletu.
83 % vprašanih potrošnikov je dejalo, da je verjetnost, da bodo poslovali s tem podjetjem večja.
82 % vprašanih potrošnikov je imelo o podjetju boljše mnenje.

Kako dolgo so potrošniki v stiku z vašim promocijskim darilom oz. vašo reklamo?
81 % vprašanih potrošnikov obdrži poslovna darila več kot eno leto!
Pomislite! Za enkraten strošek se vaša reklama pojavlja več kot eno leto v različnih situacijah, velikokrat različnim potencialnim kupcem. V primerjavi z Googlovimi Adwordsi, kjer plačate za vsak klik, reklamo na televiziji in radiu, kjer plačate za vsako sekundo je to odlično razmerje med vložkom in vrnjeno investicijo.
Predlagamo vam, da v tem trenutku pogledate okoli sebe. Zagotovo boste lahko hitro našli več različnih promocijski izdelkov, ki jih imate že dalj časa. 18 % potrošnikov darila obdrži celo več kot 11 let!

Spomin. Ne, ne mislimo na igro spomin, pač pa koliko potrošnikov se spomni vaše reklame na poslovnih darilih.
9 od 10
potrošnikov se spomni logotipa, naziva podjetja ali obojega! Odlično sedaj vedo za vaše podjetje in pot do prodaje je tlakovana.
8 od 10 potrošnikov se spomni sporočila na darilih. Ne pozabite izstopati iz množice!
7 od 10 potrošnikov se spomni klica k akciji (email – naslov, spletna stran, telefonska številka, facebook stran). Super, sedaj vedo kam in koga kontaktirati, ko se bo pojavila potreba po vaših produktih ali storitvah. 

Konkurenca ne spi:
7 od 10
podjetij smatra poslovna darila za večinoma ali vedno učinkovita pri doseganju tržnih ciljev. Ne uporabljate promo daril za doseganje svojih marketinških ciljev? Potem konkurentom prepuščate pomemben tržni kanal!

Super moč poslovnih daril. Ja, poslovna darila so nekakšen Superman marketinga.
Poslovna darila so preverjeno najbolj učinkovita vrsta oglaševanja za spodbujanje odločitev.
Rangirano od najbolj do najmanj učinkovite oblike oglaševanja po generacijah vaših kupcev:
Milenijci: Poslovna darila, predvajanje (TV, radio), splet, mobilno oglaševanje, tiskovine.
Generacija X: Poslovna darila, predvajanje, splet, tiskovine, mobilno oglaševanje.
„Baby boomers“: Poslovna darila, predvajanje, tiskovine, splet, mobilno oglaševanje.
Tiha generacija: Poslovna darila, tiskovine, predvajanje, splet, mobilno oglaševanje.


Viri:
PPAI 2017 raziskava o potrošnikih.
PPAI 2016 raziskava nakupnih navad kupcev